Sunday 27 October 2013

Lawatan Johor, Melaka, KL :)

Holla. Sihat ? Alhamdulillah. Hi budak PMR ? Haha. Bajet budak PMR baca ni. Lepas PMR ni sekolah awak takde buat lawatan mana-mana ke ? Ceh, tanya ho mentang-mentang sekolah aku ada lawatan baru ni. Hahaha :) Sekolah awk buat lawatan kat mana ? Ade yang sama nga wana dok ? Okay. Malam ahad 20HB rasenya bertolak pergi JOHOR. Nak gi legoland lah katakan, semangat gila budakbudak kelas depan nak gi legoland. Aku jugok yang nangis sebab time tu kacik, kawan aku dokgi belaka. Tinggal aku sorang :( Kacik dengan budak kelas depan. Haha, mujur kelas depan spoting belaka. Lama jugaklah perjanlanan kiteorang kat sane o. Lebih kurang 10jam perjalanan, aku sepanjang perjalanan OTP je dengan faiz entah tetiba time tu faiz call. Dia cakap rindu dekat aku, ade jugok orang rindu aku ? Hahahaha. *Joget* dok tahu bakpe aku nangis je dalam perjalanan tu. Mybe rindu awk kot :') dok tahu dah nak tahan gane air mata. Then buat bodoh je, mujur sejuk kat dalam bas tu boleh jugak cover. Tapi time tu memang merah gile ah mata. Masa dekat sekolah lagi aku nangis, dok tahu bakpe. hmhm, dalam bas tu ramai jugak ah usha aku. Hahahahaha. Bodo abadi betul usha aku dalam bas :o Yang usha aku Piang, mirul, adik awang. 3 orang ni usha aku smpai lah smpai terengganu. Hahaha, penat aku nak layan 3 orang ni. Kadang buat bodo je :3 then sampai dekat legoland dalam pukul 9.00 pagi sebab berhenti banyak kali kan. Sampai legoland terus bergambar. Biasa lah budak kelas depan ni kan ? Hahaha. Belagok skit :3 Jahat nohhh. Ambik tiket then masuk. Masuk tu tukar bju dulu sebab smpai tu pakai bju PJ sekolah. Yang amat kelakor lah -.- k. Lupekan yang tu, lepas tukar bju terus masuk dalam main game. Takyoh gi genting hiland dah. Dalam tu ade semua, roller coaster sedap skali. Tepik macam nak keluar anak tekak, takut dooo ! Dalam masa gembira tu ade selit kesedihan yang terganggu. Cehh, Yelahh. Time tu macam-macam aku fikir, nak mati ade. Entah kenapa fikir macam tu -.- LOL. Sebenarnya aku duduk kat nu, aku rindu dia. Rindu yang teramat, tapi sabarrrr ! Dia tengah bahagia. Hmhm, awhhhhh ! Lame jugak duduk kat legoland o. Pagi sampai petang, dah puas main kiteorang gerak pergi MELAKA pulok. Sampai melaka terus duduk homestay yang ckgu tempah dah, smpai homestay mende yang aku cari plat ! Sebab nak charger phone yang mati dari semalam lagi -.- Depan homestay tu ade kdai makan, lps smpai tu siap-siap mndi pergi kdai makan sebab lapar. Time tu kaki aku sakit yang teramat. Pinggang pun sakit :3 Dah siap makan duduk lepak ramai-ramai. Happy time tu, lupe kesedihan. Cewahhhh -.- esokkan tu bangun siap-siap nak gi A famosa. Then shopping-shopping lepas shopping tu terus bertolak pergi KL. KL pun sampai malam dekat pukul berape dok tahu lah. Lps smpai tu duduk dekat hotel wisma belia rasenye. Dekat mane dok tahu :3 Then pergi I-City shah alam. I-City ? Terasa puas dah pergi sane. Asal balik KL, ank sedara ajk gi situ -.- Dok bosan bakpe, hahahaha. Duduk lepak je aku kat tu, Bli coolblog then lepak (Y) Esokkan tu hari akhir dah nak balik. Shopping dekat SOGO. Dok beli mende pun, sebab 2 mnggu haritu mama gi dah ekpun bli bnyk dah :D Pukul 6.00 tolak balik terengganu. Mase nak tolak balik terengganu ho, sedihh jeee :( Hahaha. Happy jugak lah aku jalan dengan sek ni. Happy lagi kalau awk ade syg :* Aku ade terbeli bear ni. Time bli bear ni jalan nga sek laki. Hahaha. Mula tgk bear tu, tgk esyam bli. Patu jdi kenang kat bear tu, patu ajk sek ni naik atas balik. Bli lahh sekor. Esyam tanye dok bli dekat dia ke ? Patu aku jawab dakhu gok :3 Rahmatun ade dah, suruh ye beli jelah -.- Dalam hati panas :3 Hahahaha. Kat sogo tu aku jalan dengan mimie jee 2 orang je, patu mimie jalan dengan pakwe dia. So sweet :* Hahaha :) Lain kali jalan sama lagi okay ? Btw happy yang teramat happy. Happy lagi kalau dia ada dengan aku skali time tu :* Btw iloveyouualllll <3

No comments:

Post a Comment